Niet zomaar bloggen, maar bouwen aan je merk.
Verdwijn niet in de massa:
jij hebt iets te zeggen.
Het is je kans om zichtbaar te zijn, te verbinden en te groeien.
Maar misschien merk je je dat:
… je niet elke maand inspiratie hebt
… je wel iets wilt delen maar niet precies weet wat
… je niet precies weet wat je nou moet met die SEO
Als je jezelf hierin herkent dan is Blijf in Beeld absoluut voor jou bedoeld. Voor ondernemers die niet willen verdwijnen in de massa. Jij hebt iets te zeggen, ik geef je de juiste woorden.
Een kennismakingsgesprek is altijd vrijblijvend. Als we dan besluiten dat we een goede match zijn, kan het feest beginnen.
Om te zorgen dat de blogs die ik voor je schrijf ook ergens op slaan voor jouw gewilde klanten, doe ik eerst een zoekwoordenonderzoek. Dat houdt in dat ik ga bepalen welke zoekvraag voor jou relevant is en met welke zoekwoorden we kunnen gaan scoren op Google. Dat is stap 1 op weg naar beter gevonden worden!
Ik kijk ook naar hoe je website er nu bij staat. Waar liggen je verbeterpunten? Hoe scoor je nu in Google? Hoeveel bezoekers krijg je per maand? Hoe langer je abonnement, hoe uitgebreider we hiernaar kijken. Eventueel doe ik tussentijds nog een SEO analyse en een nieuw zoekwoordenonderzoek. Zo blijven we zeker weten relevante content maken.
Helemaal fijn is dat je dan duidelijk kan zien hoeveel verbetering er in je vindbaarheid zit.
Bloggen doe je niet alleen maar om in Google te verschijnen. Je doet het voor je klanten. Het is een prachtig middel om je personal brand neer te zetten. Je website-bezoekers kunnen je beter leren kennen (of een heleboel van jou leren). Verbinding en vertrouwen. Content die connect. Dat is toch geweldig om te maken.
Je blogs zijn een hele waardevolle manier om met je klanten te communiceren. Een blijvende manier om je boodschap te verspreiden. Superleuk zo’n TikTok-dansje, een reel van 2 minuten of de stories die je gisteren plaatste, maar ook vluchtig. Je kunt zoveel meer waarde kwijt in een blog.
Mensen die via Google op je website terecht komen zijn bovendien drie keer meer geneigd om echt jouw (betalende) klant te worden, dan de mensen die je gaan volgen op social media.
Als na het zoekwoordenonderzoek de relevante keywords zijn bepaald, kunnen we gaan brainstormen over je blogonderwerpen. Ik gooi wat ideeën op (waarschijnlijk heb je er zelf ook wel een paar) en dan gaan we bepalen welke blogs jij graag geschreven wilt hebben.
Na deze brainstormsessie maak ik voor jou een contentkalender. Heel handig. Zo weet je namelijk precies wat je kan verwachten de komende tijd.
Ik geef helaas natuurlijk geen garanties op de nummer 1 plek in de Google-rankings.
Jij krijgt wél:
De resultaten en strategie ontvang je in een overzichtelijk Word-document. Zonder enge grafieken, lastige woorden of eindeloze tabellen. Gewoon in duidelijke Jip en Janneke-taal (mijn favoriete taal), precies uitgelegd waar jij staat en wat we ermee kunnen doen.
De hoogte van je investering hangt af van de duur van je abonnement.
Ik wil dat mijn verhaal maandelijks zichtbaar wordt
Dat bepalen we samen in de beginfase. Meestal is het maandelijks, maar dat kan ook vaker of iets minder zijn, afhankelijk van jouw behoefte.
Nee, dat hoeft niet. Ik neem graag het brainstormen voor mijn rekening. Jij mag meepraten als je ideeën hebt — maar je hoeft niet zelf alles te verzinnen.
Geen probleem. Ik lever de tekst + meta-informatie in Word of Google Docs, zodat jij zelf publiceert.
Ja / nee — afhankelijk wat jij handig vindt (je kunt bijvoorbeeld maandelijks opzegbaar maken of werken met minimale looptijd). (Pas dit aan naar jouw werkmethode.)
Ja, dat kan. (Of: we bespreken wat werkt als je pauzeert — wat voelt goed voor jou + je business.)
KVK-nummer 98424769
© 2025 Created by Lynn van Hout